24 Kasım 2012 Cumartesi

Eliptik Bisikletler ile ilgili Tüketici Yorumları, sorular ve uzmanından cevaplar.


Soru:eliptik bisiklet ile koşu bandı arasında karar veremedim hangisini önerirsiniz?
amaç zayıflamak mı yoksa kondisyon tutmak mı?
kondisyon öncelikli ama bir kaç kilo fazlalık da var
Cevap:  zaman koşu bandı tercihi sizin için daha uygun olacaktır
kondisyon için yeterli midir?
Cevap:form tutmak ve korumak için yeterlidir.
peki eliptik bisiklet kullanımı nasıldır?
kullanım derken tam olarak öğrenmek istediğiniz nedir
yani?

uzun süreli kullanım için uygun mudur?
Cevap:koşu bandı benim çok uzun süreli kullanamadığım bir ürün
tempolu koşu ve ya yürüyüş ten sonra başım döner
Cevap:eliptik bisikletler daha yorucudur
ama çalışma prensibi olarak hemen hemen tüm vucudu çalıştırmaktadır
peki eliptik bisikletin kullanımı rahat olan bir ürünü yok mudur
o zaman seleli modellerden seçerek
daha rahat kullanım sağlayabilirsiniz
anladım seleli
peki önerebileceğiniz bir ürün?
lc-310 modelimiz .çok tercih edilen bir modeldir
aynı zamanda önunde twistter bulunmaktadır
twistter sayesınde karın bölgesi yağlarınızıda eritebilirsiniz
bununla arasında pek fark var mıdır?
kontrol ediyorum
kullanım olarak?
öncelikle lc-400 modelinde dambıllar vardır ek olarak
kullanım olarak aynıdır
lc-400de nabız göstergesi mevcuttur
lc-400
hem oturarak hem ayakta kullanımlar için daha rahattır
anladım
çok teşekkürler
son olarak ikisinden hangisi ? :)
eğer dambıllda isterseniz
lc-400
öneririz
dambıllar kaç gr
1-2 kg efendım
sağolun yardımlarınız için teşekkürler
kolay gelsin .

Hiç yorum yok: