26 Kasım 2012 Pazartesi

KONDİSYON CİHAZLARI - SORU VE CEVAPLAR

KONDİSYON CİHAZLARI  HAKKINDA TÜKETİCİ HATTINA GELEN SORU VE CEVAPLAR - ARŞİV


Ben bir koşu bandı almak istiyorum fakat bunu alırken kampanyalı uygun ve twister yağ yakıcı bant ve mekik aparatı olan bir koşu bandı almak istiyorum var mı böyle bi ürün ve fiyatı nedir?
voit Greenmaster Masajli Kosu Bandi belirtmiş olduğunuz özelliklere uygun en iyi cihazım;
EFS (yavaş düşme sistemi) bulunmaktadır.Kollardan hız arttırma ve start/stop tuşları vardır. CE ve ROHS belgesi vardır.Masaj ve mekik aleti egzersiz ipi ve twist aleti mevcuttur.
110 kg taşıma kapasitesine sahiptir
1.5 hp motor gücüne sahiptir

Ben koşu bandı düşünüyorum fakat bisikletim de var eliptik olan.
ikisi bir arada kullanılır mı?
gerek var mıdır sizce?
bisikleti buradan aldım zaten.

ikisi tabiki bir arada kullanılabilir

Voit-Walker-2-Kosu-Bandi , peki dairede ses sorunu nasıl olur acaba koşu bandı için ses sorunu nasıldır acaba?
çünkü duvarlar ince alt kat rahatsız olur mu derseniz?
ya da uygun başka araç var mı?
koşu bandı minderi alırsanız
sesi engellemiş olursunuz.
size önerdiğim koşu bandı  fazla ses yapmamaktadır
peki 100 kilo için uygun mudur
sınır sanki
peki,
ürün kargoyla gelince mi kurulum yapılıyor  yoksa ayrıca kuruluma mı geliniyor?
yani kargodan gelince bir yerleri arayıp gelmelerini mi bekliyoruz ürün gelince.
yetkili teknik servisten randevu alarak kurulum yaptırabilirsiniz.
anladım tamam, çok teşeKkürler iyi günler.
pardon farklı öneriniz var mı walker 2 dışında tabi?
bütçe sınırınız var mı
masaj motorlu ürünümüz var.
Peki voit le karşılaştırırsak hangisini önerirseniz
bütçe sınırım da var
maalesef var
Voit-Epic-Beyaz-Kosu-Bandi voit epic önerebilirim
üç üründen kalite ve ekonomi yönünden uygun olan hangisi dersiniz
Dynamic-A340-1-5-Hp-Masaj-Motorlu-Kosu-Bandi
diğer iki aletten hangisi dersiniz
walker 2 önerebiliriz.
ekonomik olmasından dolayı.
peki o halde ben wait almayı düşünüyorum tşk ederim iyi günler
biz teşekkür ederiz iyi günler.


Hiç yorum yok: